
O FILMU
IZVIRNI NASLOV: Mouse Hunt for Christmas (Hvis ingen går i fella)
ŽANR: animirana pustolovščina
MINUTAŽA: 80 min
IGRALCI: Sara Khorami, Pål Sverre Hagen, Flo Fagerli, Vegard Strand Eide, Jon Øigarden, Catrin Gundersen, Martin Sundland
SLOVENSKI IGRALCI: Ernest Fejzić, Gregor Gruden, Tjaša Železnik, Marli Železnik, Sergej Milovanović, Tina Resman, Špela Kravogel, Urh Mlakar, Jure Mastnak, Slavica Karan, Luka Ličar
REŽIJA: Henrik Martin Dahlsbakken
SCENARIJ: Susanne Skogstad
Božič je tik pred vrati, majhna mišja družina pa se pripravlja na velike praznike. Ata in sestrica sta nabirala oreščke in prinesla božično drevo, babica in mama se kot vedno pričkata o tem, katere božične tradicije so najpomembnejše, medtem pa je veliki brat v svojem mehurčku in mu ni mar za nič. Vsi pa imajo nekaj skupnega: veselijo se še enega varnega, zdravega in brezskrbnega božiča v prazni hiši!
Nenadoma pa vso hišo osvetlita zaslepljujoči luči, veliki kot NLP. Nevarnost! Prihajajo ljudje. Vse sledi bo treba odstraniti. In miške so se za takšno situacijo izurile… V hišo vstopi štiričlanska družina. Z vrečkami, polnimi okraskov in daril, so pripravljeni na prijetne božične praznike na podeželju.
Kmalu pa odkrijejo, da niso sami. Okoli njih se začnejo dogajati nepojasnjene stvari - utripajoče luči in škripajoči zvoki, ki prihajajo iz notranjosti sten. Kakšen kraj je to, se sprašujejo. Malih škodljivcev se skušajo hitro znebiti. Vendar se ne zavedajo, da to niso le navadne hišne miši – ta druščina ima zelo posebne lastnosti in boj bo veliko težji, kot si lahko kdorkoli predstavlja.

Božična mišelovka | Uradni napovednik | v kinu od 6. novembra
KINOSPORED
5. december
16:00, 17:50 / Odiseja
15:45 / Cineplexx Ljubljana Rudnik
16:45 / Cineplexx Celje
16:30 / Cineplexx Kranj
16:15 / Cineplexx Koper
16:00 / Cineplexx Novo mesto
6. december
10:10, 16:00, 17:50 / Odiseja
11:30, 13:30, 15:15 / Cineplexx Ljubljana Rudnik
13:30, 15:00, 16:45 / Cineplexx Celje
13:45, 16:30 / Cineplexx Kranj
13:40, 16:30 / Cineplexx Koper
13:45, 16:00 / Cineplexx Novo mesto
13:45, 15:30 / Cineplexx Murska Sobota
15:10, 17:10 / Maribox
7. december
10:10, 16:00, 17:50 / Odiseja
13:30, 15:30 / Cineplexx Ljubljana Rudnik
14:00, 16:15 / Cineplexx Celje
13:30, 15:15 / Cineplexx Kranj
13:40 / Cineplexx Koper
13:30, 15:15 / Cineplexx Novo mesto
13:30 / Cineplexx Murska Sobota
14:20, 16:15, 18:15 / Maribox
8. december
17:30 / Odiseja
15:45 / Cineplexx Ljubljana Rudnik
16:45 / Cineplexx Celje
16:30 / Cineplexx Kranj
16:30 / Cineplexx Koper
16:15 / Cineplexx Novo mesto
9. december
17:30 / Odiseja
15:15, 17:00 / Cineplexx Ljubljana Rudnik
16:45 / Cineplexx Celje
16:30 / Cineplexx Kranj
16:15 / Cineplexx Koper
16:00 / Cineplexx Novo mesto
15:30 / Cineplexx Murska Sobota
10. december
15:45 / Cineplexx Ljubljana Rudnik
16:45 / Cineplexx Celje
16:30 / Cineplexx Kranj
16:30 / Cineplexx Koper
16:15 / Cineplexx Novo mesto
ZANIMIVOSTI

Miške so priljubljeni filmski junaki
Filmi, kot so Mišji lov in Mišek Stuart Little, prikazujejo miške, ki s svojo iznajdljivostjo in nagajivostjo povzročajo težave ljudem, a hkrati z njimi vzpostavijo nepozaben odnos. V animiranem filmu The Secret of NIMH so miši pogumne in pametne, kar jim pomaga premagovati nevarnosti in zaščititi svojo družino. Ti filmi pogosto združujejo humor, akcijo in tople družinske vrednote, pri čemer miške niso le nadloge, ampak tudi simpatični junaki. Zaradi svoje prikupnosti in izvirnosti so takšne zgodbe priljubljene pri gledalcih vseh starosti.

Režiser je nadarjeni samouk
Henrik Martin Dahlsbakken je norveški režiser, scenarist in producent, rojen leta 1989. Znana je njegova sposobnost, da ustvarja tako intimne drame kot tudi igrive, družinske filme. Njegov celovečerni prvenec Returning Home (2015) je bil mednarodno nagrajen. Pogosto sodeluje z družinskimi člani in deluje znotraj lastne produkcijske hiše The Film Company.
Vir: IFFR EN

Kako nastane živalska animacija?
Živalske animacije nastanejo tako, da animatorji najprej preučijo resnično gibanje živali prek videov in opazovanja. Nato ustvarijo 3D model živali in mu dodajo »skelet« (rig), da se lahko premika kot prava žival. S pomočjo programske opreme nato animirajo gibanje, izraze in interakcijo z okoljem. Na koncu dodajo še teksture, dlako, svetlobo in druge podrobnosti, da je videti realistično ali stilizirano – glede na ton filma.










